سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

اپلیکیشن گوگل گلس برای تشخیص هویت افراد از روی لباس

کم کم صدای پای اپلیکیشن های گوگل گلس هم از راه می رسد و نخستین خبر در مورد اپلیکیشنی است که به تشخیص افراد در میان جمعیت کمک می کند. این اپلیکیشن با نام InSight توسط دانشگاه دوک برای گوگل گلس توسعه یافته و کارش تشخیص افراد است.


اما این اپلیکیشن کارش را از طریق تشخیص چهره انجام نمی دهد و بیشتر لباس و مشخصات کلی فرد را در نظر دارد. کافی است با تلفن تان چند عکس از افراد مورد نظر بگیرید و به اپلیکیشن بدهید تا پس از ارتباط با گوگل گلس و تحلیل رنگ لباس، عینک و دیگر مشخصات ظاهری آنها قادر به تشخیص شان در میان جمعیت باشد.

ادامه مطلب ...

راهنمای خرید موبایل

which-phone

برای رفع هر نیازی باید در ابتدا نیاز خود را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم از گزینه‌های پیش رو که در ظاهر همگی مناسب هستند، بهترین را انتخاب کنیم. در خرید یک تلفن هوشمند نیز در ابتدا باید بنشینید و کمی فکر کنید. به اینکه چرا من یک تلفن هوشمند نیاز دارم؟ قرار است با آن چه کارهایی انجام دهم؟ از تلفنم چه می‌خواهم؟ چه استانداردهایی را باید رعایت کنم تا بهترین گزینه مورد نظر را نسبت به بودجه‌ام داشته باشم؟ توصیه من این است که پیش از خرید به این پرسش‌ها کمی بیندیشید تا شاید بتوانید در این بازار رنگارنگ از سر درگمی رهایی یابید و با فکری بازتر انتخاب کنید. در مقاله زیر چند مورد از پر اهمیت‌ترین مواردی را که باید پیش از خرید یک تلفن به آن‌ها توجه کنید برایتان آماده کرده‌ایم. امیدواریم که پس از پایان مقاله انتخاب بهتری در خرید بعدیتان داشته باشید.


ادامه مطلب ...

به او اعتماد کن

مردی ثروتمند وجود داشت که همیشه پر از اضطراب و دلواپسی بود. با اینکه از همه ثروتهای دنیا بهره مند بود،هیچ گاه شاد نبود.او خدمتکاری داشت که ایمان درونش موج می زد. روزی خدمتکار وقتی دید مرد تا حد مرگ نگران است به او گفت:
((ارباب،آیا حقیقت دارد که خداوندپیش از بدنیا آمدن شما جهان را اداره می کرد؟))
او پاسخ داد:((بله))
 خدمتکار پرسید:....

ادامه مطلب ...

فروردین 93،اینترنت 20مگابیتی برای کاربران ایرانی

همانطور که می دانید سرعت اینترنت خانگی در کشور ما در وضعیت بدی قرار دارد، این در حالیست که بسیاری از کشورهای پیشرفته و یا در حال توسعه سعی در بهبود سرعت اینترنت در کشور خود دارند، حتی می توان گفت که این کشورها در بخش افزایش سرعت اینترنت در حال رقابتی شدید هستند.


به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل شرکت ایرانیان‌نت از آغاز فاز مطالعاتی اجرای پروژه اتصال فیبرنوری به منازل ( FTTH ) خبر داد. قرار است فاز نخست این پروژه با حداقل سرعت ۲۰ مگابیت در ثانیه از فرودین ماه ۱۳۹۳ عملیاتی شود.

ادامه مطلب ...

تست امنیت کد شما

شما پسورد خود یا مورد نظر خود را وارد کنید. این سایت حتی سرعت هک آن را  به شما نشان می دهد.


ادرس:www.howsecureismypassword.net

Graph Search موتور جستجوی فیسبوک

امروز طی مراسمی در فیسبوک، مارک زوکربرگ بر روی صحنه رفت و قابلیت جدیدی در فیسبوک را معرفی نمود که آنرا Graph Search می نامند. در حقیقت این قابلیت جدید به کاربران این اجازه را می دهد که در وب سایت به جستجوی موضوعات مختلفی بپردازند. به عنوان مثال می توانید در نیویورک به دنبال فردی که به یک پنیر خاص ، کتاب و یا سیاست خاصی علاقمند است بپردازید. نتایج این جستجو به شما این اطمینان را می دهد که اگر قرار است گروه خاصی با علایق مشابه را دور هم جمع کنید، اینکار براحتی امکان پذیر است. شما همچنین می توانید با جستجوی نام دوستتان و محل مدرسه او در گذشته، او را بیابید و حتی بیشتر. بنظر می آید فیلتر های زیادی وجود دارند که شما باید آنها را امتحان نمایید.

ادامه مطلب ...

شاهینی که پرواز نمی کرد

پادشاهی دو شاهین کوچک به عنوان هدیه دریافت کرد. آنها را به مربی پرندگان دربار سپرد تا برای استفاده در مراسم شکار تربیت کند.

 

یک ماه بعد، مربی نزد پادشاه آمد و گفت که یکی از شاهین‌ها تربیت شده و آماده شکار است اما نمی‌داند چه اتفاقی برای آن یکی افتاده و از همان روز اول که آن را روی شاخه‌ای قرار داده تکان نخورده است.

این موضوع کنجکاوی پادشاه را برانگیخت و دستور داد تا پزشکان و مشاوران دربار، کاری کنند که شاهین پرواز کند. اما هیچکدام نتوانستند.

 

روز بعد پادشاه دستور داد تا به همه مردم اعلام کنند که هر کس بتواند شاهین را به پرواز درآورد ...

ادامه مطلب ...

اپل هم مورد حمله هکر ها قرار گرفت

طبق بیانیه‌ای که شرکت اپل برای سایت All Things D ارسال کرده، هکرهایی که فیسبوکرد آن‌ها را تا کشور چین دنبال کرد، حالا به اپل و اتفاقا با همان شیوه قبلی به تعدادی از کامپیوترهای اپل اعلام کرده که ارتباط کامپیوترهای آلوده را با شبکه داخلی این شرکت قطع کرده و هکرها موفق به دستیابی به اطلاعات محرمانه نشده اند.


اما نقطه ظعف باز هم جاوا بوده و  کامپیوترهایی که از افزونه نا امن این زبان استفاده کردند باعث دردسر شده‌اند. این هکرهادقیقا از همان نقطه که بهتوییترو فیسبوک حمله کرده‌اند به اپل نیز راه یافتند. بعضی از کامپیوترهای این شرکت که از افزونه جاوا برای مرورگرهای خود استفاده می‌کنند باعث به وجود آمدن فضایی برای هکرها شده‌اند. البته اپل به کاربران وعده داده است یک بسته امنیتی را ارائه خواهد کرد تا در صورت آلوده شدن، مشکل را برطرف کند.

۱۷ ابزار رایگان برای ارزیابی وبسایت شما

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که وبسایت شما درست کار می کند یا خیر؟ آیا کاملا با تمام مرورگرهای بازدیدکنندگانتان سازگار است؟ آیا تا به حال دنبال ابزاری بوده اید تا سایت‌تان را با سایر رقیبانش مقایسه کند؟


برای گرفتن جواب این سوالات، بسیاری شروع به مشاوره با متخصصان می کنند و پول زیادی در این راه صرف می کنند. اما در اکثر موارد هدف شما فقط یک ارزیابی ساده است و با ابزارهای رایگان قابل انجام می باشد.

ادامه مطلب پر از لینک هایی به این ابزارهای مفید است. پس خودتان را آماده کنید و همه آنها را بررسی کنید. شاید آنها بتوانند کمک زیادی به تست یا تعیین رتبه سایتتان در وب بکنند.

ادامه مطلب ...

اس ام اس های زیبا

کابوس نبودی که رهایت بکنم / از خاطره عشق جدایت بکنم

آنقدر عزیزی که دلم می خواهد / هر چیز که دارم فدایت بکنم

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


ای کاش نگاه خسته را خوابی بود / یا در شب بی ستاره مهتابی بود

ما مثل دو کاج دور از هم هستیم / ای کاش که بین من و تو تابی بود

ادامه مطلب ...