سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

بهترین بازیکنهای چپ پای جهان


شاید در دنیای فوتبال هزاران بازیکن راست پا وجود (هما) داشته باشد اما بازیکنان چپ پا تعداد کمی را به خود اختصاص داده اند در این مطلب بهترین بازیکنهای چپ پا را به شما معرفی میکنیم.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزاز gmail notifier



یک برنامه کاربردی بسیار ساده ای است که عملکرد آن آگاه نمودن شما از ورود ایمیل یا ایمیل های جدید به حساب کاربری جی میل شما می باشد. برای این منظور، سرورکوچکی که در نوارابزار System Tray نصب شده است، پیام های هشدار دهنده کوچکی درهنگامی که میل جدیدی وارد حساب کاربری شما شود را به شما ارائه می نماید.

ادامه مطلب ...

تماس با شماره دایورت شده!

همانطور که می‏دانید در گوشی‏های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد . بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‏ای دایورت می‏کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک(هما) به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‏گردد. در نتیجه هیچ نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‏گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‏که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‏کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنم که با استفاده از آن می‏توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‏زده می‏شود که چطور شما توانسته‏اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‏تان دایورت شود! این ترفند بر روی کلیه گوشی‏هایی که قابلیت دایورت را دارا هستند قابل انجام است.

ادامه مطلب ...

اماری که فرگوسن در منچستر به جا گذاشت!



 پیروزی هفته گذشته منچستر یونایتد برابر آستون ویلا به این معنا بود که آلکس فرگوسن یک قهرمانی دیگر در لیگ برتر انگلیس را به افتخارات پربار خود اضافه کرده است.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (هما)، منچستر یونایتد با پیروزی سه بر صفر برابر آستون ویلا توانست برای بیستمین بار به عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دست یابد. هیچ کس بیش از سر آلکس فرگوسن در موفقیت منچستر یونایتد نقش نداشته است. کسی که توانست برای سیزدهمین بار فاتح لیگ برتر انگلیس شود.

فرگوسن که در سال 1986 به منچستر یونایتد آمد، بیشترین قدمت را در مربیان فوتبال جهان در تیم باشگاهی دارد. او در بیست و هفتمین سال حضور خود در منچستر یونایتد همچون سال‌های اول پر شور و نشاط است.

اکنون از نگاه اعداد به دوران ورزشی سر آلکس فرگوسن نگاه می‌کنیم.


ادامه مطلب ...

بیـست ماده غـذایی که دشمـن دیـابـت اسـت


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


اگر خدای ناکرده به دیابت مبتلا هستید و یا حتی نزدیکانتان از این بیماری رنج می برند، جالب است بدانید آنچه در دهان می‌گذارید، می‌تواند سبب بالارفتن یا پایین آمدن قندخونتان شود. در ادامه این مقال  بیست نوع ماده غذایی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند جلوی بالارفتن قندخونتان را بگیرد.

ادامه مطلب ...

همه حقایق وحشتناک درباره چیپس!

 تحقیقات نشان می دهد که خوردن یک بسته چیپس در روز شبیه نوشیدن 5 لیتر روغن مایع در سال است، حقیقت امر این است که خوردن چیپس و در کل اسنک ها نه تنها موجب چاقی و بیماری های قلبی می شود، بلکه مشکلات رشدی را برای جنین، بیش فعالی را در کودکان و سرطان را در بزرگسالان به همراه دارد.

شاید خوردن چیپس و در کل اسنک ها چندان هم هشدار دهنده نباشد؛ اما اگر مصرف آن ها به یک عادت تلقی شود، تبعات آن بسیار خطرناک است. برخی از تحقیقات نشان می دهد که یک سوم از کودکان بریتانیایی هر روز چیپس می خورند و دو سوم دیگر چندین بار در یک هفته چیپس مصرف می کنند.




ادامه مطلب ...

دفترچه ضد آب برای یادداشت ایده ها در حمام



ممکن است شما هم از دسته افرادی باشید که در طول روز ایده های زیادی به ذهنتان خطور می کند. افکار و اندیشه هایی که بسیاری از آنها می توانند به واقعیت تبدیل شوند و برخی از آنها حتی شاید تحولی عظیم در زندگی تان ایجاد کنند. بنابراین همیشه سعی کنید حتی کوچکترین ایده یا کاری که به ذهنتان می رسد را جایی یادداشت کنید تا بعداً آن را فراموش نکنید.

ادامه مطلب ...

آیا میدانید دلیل وجود علامت @در ایمیل شما چیست؟



ایمیل سرویسی است که بعضی از ما حدود ۲۰ سال است که از آن استفاده می‌کنیم اما خوب است بدانید عمر سرویس ایمیل بیش از این‌هاست. در حقیقت اولین سرویس‌های ایمیل در دهه ۱۹۶۰ میلادی ایجاد شده‌اند و بر اساس گزارش Wired مهندس کامپیوتری به نام “ری تاملینسون” پدیدآورنده بسیاری از ابداعات ایمیل مانند علامت @ است.

ادامه مطلب ...