سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

خداحافظی عموپورنگ با اجرای زنده!

عموپورنگ» پس از یک دهه اجرای زنده‌ی تلویزیونی، از هفته آینده با اجرای زنده خداحافظی می‌کند, تهیه‌کننده برنامه‌ «عموپورنگ»: برنامه‌های زنده «پورنگ» به صورتی که می‌بینیم در سال آینده تمام می‌شود. 

ادامه مطلب ...

داستان نامه ای به خدا

عکس, تصویر, داستان نامه پیرزن به خدا

یک روز کارمند پستی که به نامه‌هایی که آدرس نامعلوم دارند رسیدگی می‌کرد متوجه نامه ای شد که روی پاکت آن با خطی لرزان نوشته شده بود نامه‌ای به خدا !

با خودش فکر کرد بهتر است نامه را باز کرده و بخواند.در نامه این طور نوشته شده بود:  ادامه مطلب ...

اخرین رکوردهای کتاب گینس

عکس, تصویر, آخرین رکوردهای جالب در گینس!


کتاب رکوردهای گینس هیچ‌گاه تعطیل نمی‌شود و خاطرات عجیب آدم‌های این کره خاکی را برای خود ثبت می‌کند. اما آخرین رکورد‌های به ثبت رسیده در این کتاب خاطرات جهانی چیست؟با هم در ادامه مطلب اخرین رکورد های این کتاب را می بینیم.

کمترین زمان ممکن برای رسیدن به یک میلیون Follower در تویتر!  ادامه مطلب ...

داستان حکیم دانا

در زمانی های قدیم یک دختر از روی اسب می افتد و لگنش از جایش در می‌رود. پدر دختر هر حکیمی را به نزد دخترش می‌برد، دختر اجازه نمی‌دهد کسی دست به باسنش بزند هر چه به دختر میگویند حکیم بخاطر شغل و طبابتی که میکنند محرم بیمارانشان هستند اما دختر زیر بار نمی رود و نمی‌گذارد کسی دست به باسنش بزند. به ناچار دختر هر روز ضعیف تر و ناتوان‌تر میشود تا اینکه یک حکیم باهوش و حاذق سفارش میکند که به یک شرط من حاضرم بدون دست زدن به باسن دخترتان او را مداوا کنم پدر دختر با خوشحالی زیاد قبول میکند و به طبیب یا همان حکیم میگوید شرط شما چیست؟  ادامه مطلب ...

گیاهان انرژی زا


گیاهان انرژی زا, جنسینگ سیبری, ژینکو, چای سبز



گیاهان انرژی زا، علاوه بر ایجاد انرژی، سلامت و تعادل سیستم دفاعی بدن را نیز بهبود می بخشد.

  ادامه مطلب ...

نشانه های کم خونی و فقر اهن چیست؟

بیماریها, رژیم غذایی, کم خونی, فقرآهن, گردش خون, گلبول های قرمز



شایع ترین بیماری عضوی بشر در جهان کمبود آهن است. آهن ماده حیاتی در دل گلبول های قرمز و کار اصلی آن انتقال اکسیژن از ریه به بافت هاست. اگر روزی آهن کم شود به این معناست که محتوای اصلی گلبول های قرمز کاهش یافته و کار گردش خون مختل می شود.
 

ادامه مطلب ...

کودکی که در سال 3 بار مرگ را تجربه میکند!


قلب را می توان یکی از مهمترین اعضای بدن انسان تلقی کرد. هر گونه توقف در فعالیت این عضو از بدن ما می تواند به مرگ انسان مواجه شود. معمولا پس از کار افتادن قلب بدن انسان تنها زمان کمی برای دوباره فعال کردن آن وجود دارد. در شهر گلاسکو در کشور اسکاتلند پسری ۳ ساله زندگی می کند که دچار سندرمی خاص است که باعث می شود قلب او ناگهان از کار بیافتد.  ادامه مطلب ...

گوگل گوشی هوشمند خود را تولید کرد!



از زمانی که گوگل شرکت موتورولا را خریداری کرد شایعات فراوان در مورد تولید گوشی‌ هوشمند توسط این شرکت بزرگ اینترنتی منتشر شد.اما هم‌اکنون اعلام شده است که گوگل در همین راستا در سری محصولات Moto X گوشی هوشمند جدید وارد بازار می‌کند.(هما)
 
ادامه مطلب ...

خواص مرزه


مرزه که از گیاهان خانواده نعناع به شمار می ‌رود، در فاصله ماه‌های تیر تا شهریور در ایران به گل می‌ نشیند.

مرزه گیاه چند ساله ای است که بومی مدیترانه شرقی و جنوب غربی آسیاست.

قسمت های هوایی به انضمام برگ ها که در بعضی مواقع، فقط قسمت های فوقانی گل دار جمع آوری می گردد، به صورت خوشه ای دسته شده و یا بر روی قاب های چوبی پهن کرده و در سایه و با حرارت مصنوعی کمتر از 40 درجه سانتی گراد خشک می شوند.
  ادامه مطلب ...