سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

برترین های هفته پنجم لیگ برتر 93-92


فجرسپاسی شیراز با برتری مقابل سپاهان بهترین تیم هفته پنجم لیگ برتر شد.هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با برگزاری 7 دیدار و صدرنشینی فولاد خوزستان در پایان این هفته از رقابت‌ها همراه شد.
**در زیر نگاهی می‌اندازیم به نتایج، ترین‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر:  

داماش گیلان یک - استقلال تهران 2

گل‌ها: امین متوسل‌زاده (17) برای داماش - سیاوش اکبرپور (24) و فرهاد مجیدی (68) برای استقلال

تراکتورسازی تبریز صفر – مس کرمان صفر

پرسپولیس یک – ملوان انزلی صفر

گل: امید عالیشاه (73)

صبای قم 2 – گسترش فولاد تبریز 2

گل‌ها: سیدایمان موسوی (4) و مهرداد بایرامی (33) برای گسترش فولاد - رضا عنایتی (28 و 61) برای صبای قم

ذوب‌آهن اصفهان صفر – سایپا صفر

راه‌آهن سورینت صفر – فولاد خوزستان یک

گل‌: لوسیانو پریرا (51 از روی نقطه پنالتی)

فجرسپاسی شیراز 2 – سپاهان اصفهان یک

گل‌ها: جالوویچ (41) برای سپاهان - جابر انصاری (64) و محمد حیدری (83) برای فجرسپاسی

استقلال خوزستان 2 – نفت تهران 4

گل‌ها: ایمان مبعلی (44 و 70 از روی نقطه پنالتی) برای استقلال خوزستان - مهرداد اولادی (10)، رضا نوروزی (12 و 16) و رسول نویدکیا (83) برای نفت

**ترین‌های هفته پنجم لیگ برتر:

در هفته پنجم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌ای که برگزار شد 18 گل به ثمر رسید تا این هفته از رقابت‌ها با میانگین 2،25 گل در هر مسابقه همراه شود.

در این هفته دیدار استقلال خوزستان و نفت تهران با ثبت 6 گل به عنوان پرگل‌ترین و تراکتورسازی با مس و ذوب‌آهن با سایپا با نتایج مشابه صفر - صفر به عنوان کم‌گل‌ترین دیدار معرفی شدند.

**بهترین تیم‌ هفته: فجرسپاسی

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر استقلال در رشت با برتری مقابل داماش صدرنشینی یک روزه را هم تجربه کرد؛ در تهران پرسپولیس 10 نفره ملوان را برد و نفت هم در اهواز یک برد پرگل را به دست آورد؛ همچنین فولاد در تهران راه‌آهن را شکست داد تا همین یک گل برای صدرنشینی بی چون و چرای شاگردان فرکی کافی باشد، اما با همه این پیروزی‌ها عنوان بهترین تیم هفته به فجرسپاسی تعلق می‌گیرد که توانست مانند فصول گذشته در شیراز یک بار دیگر سد راه سپاهان شده و به یک برد ارزشمند برسد.

شاغلام و شاگردانش با این برد بازگشت دوباره‌ای به لیگ برتر داشتند و توانستند نخستین امتیازات خود را از این رقابت‌ها دشت کنند.

**ناکامان هفته: سپاهان، شمالی‌ها و گواردیولا!

در هفته پنجم دو تیم گیلانی یکی در خانه و دیگری مقابل تیمی 10 نفره نتیجه را به حریفان مطرح خود واگذار کردند.

در اهواز هم استقلال صنعتی به همراه مربی جوانش، عبدالله ویسی یک شکست سنگین را متحمل شد و سپاهان نیز مقابل تیمی از قعر جدول شکست خورد تا تمام اینها عنوان ناکامان هفته را مشترکا از آن خود کنند.

**بازیکن هفته: امید عالیشاه

در هفته‌ای که سپری شد پریرا با تک گلش، مقدمات صدرنشینی دوباره فولادی‌ها را فراهم آورد؛ رضا نوروزی در اهواز برای نفت دو گل به ثمر رساند و فرهاد مجیدی هم دوباره ناجی استقلال شد، اما امید عالیشاه که برای اولین بار در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته بود توانست با گل زیبایی که به ثمر رساند، جشن و شادی را به اردوی پرسپولیسی‌ها و برای هوادارانش تیمش به ارمغان بیاورد.

**سرمربی هفته: غلامحسین پیروانی

بازگشت به لیگ برتر در هفته پنجم با برتری مقابل یکی از قطب‌های چند سال اخیر لیگ باعث می‌شود تا غلام پیروانی به عنوان بهترین مربی هفته پنجم انتخاب شود.

**17 کارت زرد و 2 کارت قرمز

هفته پنجم رقابت‌ها با 17 کارت زرد و 2 کارت قرمز همراه شد.در این هفته مهرداد کفشگری از پرسپولیس و قاسم حدادی‌فر از ذوب‌آهن اخراجی‌های هفته بودند.

**تعداد تماشاگران هفته پنجم: 70 هزار تماشاگر

در هفته پنجم یک بار دیگر دیدار تیم‌های سرخابی مقابل حریفانشان پرتماشاگرترین دیدارهای هفته بودند، ضمن اینکه تراکتورسازی هم جمعیت خوبی را به ورزشگاه کشاند.

**رده‌بندی گلزنان تا پایان هفته پنجم:

4 گل: رضا عنایتی(صبای قم) - رضا نوروزی (نفت تهران)

3 گل: فرهاد مجیدی (استقلال) - مهرداد بایرامی (گسترش فولاد) - لوسیانو پریرا(فولاد)

2 گل: محمد قاضی (استقلال) - میرمهدی قریشی (گسترش فولاد) - محمدامین حاج محمدی(نفت تهران) - علی کریمی(تراکتورسازی) - محمد غلامی(سپاهان) - محمد حیدری(فجر سپاسی) ایمان مبعلی (استقلال خوزستان)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد