سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

اس ام اس عاشقانه مرداد 92


به دنبال همراه اول نیستم ..!

این روزها اولِ راه ، همه همراهند...

این روزها باید دنبال همراهِ آخر گشت ،

همراه تا آخرین قدم...   دوست دارم لحظه هایت را شاد کنم تا اگر بخاطر بی من بودن لحظه ای غمگین شدی مدیونت نباش

حتی به اندازه یک بغض


یک وقت اشتباهی مرا از خاطرات پاک نکنی. هر وقت پاک کن دستت بود. بگو از روی کاغذت بروم کنار...


خیابان های تنهایی دلی ولگرد میخواهد و اوازم بدون تو سکوتی سرد برایت مرده بودم تا برایم تب کند قلبت ولی حتی نپرسیدی دلت هم دردی میخواهد


اگر یک روز دوستت دارم هایت را نشنیده گرفت
غصه نخور
اگه رفت گریه نکن
یک روز کسی عاشقش میکند
یک روز معنی شکست را درک میکند
آنروز میفهمد آه هایی که میکشیدی از ته قلبت بوده....


مدتیست یاد گرفته ام ، انسان مدرنی باشـم؛
و هــر بار که دلتنـگ میشــــوم ، بـه جای بغض و اشک
تنهـا به این جمله اکتفا کنـم:
هوای بـد این روزها ، آدم را افســرده میکنـد ..!


خورجینم اگه قدیمی

اگه بی رنگه و پاره

برای تو اگه حتی ارزش بردن نداره

واسه من بودو نبوده ,هرچی که دارم همینه

خورجینی که قلب این ,عاشق ترین مرد زمینه..


من به اندازه ی چشمان تو غمگین ماندم...
و به اندازه ی هر برق نگاهت...نگران...
و تو تنها...
تو به اندازه ی تنهایی من شاد بمان..

نظرات 2 + ارسال نظر
milad جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:22 http://raha-az-ghafas.blogsky.com/

دختر گفت :بشمار
پسرک چشمانش را بست
و شروع کرد به شمردن :یک... دو... سه... چهار.....
دخترک رفت پنهان شود
آن طرفتر پسردیگری را دید که گرگم به هوا بازی میکند،
برّه شد و با گرگ رفت
پسرک قصه هنوز می شمارد
به ما سر بزن عزیز....

Guardian جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 http://Guardian.blogsky.com

سلام دوست عزیز...مرسی از لطفت
با احترام لینک شدید..
میتونید منو با اسم "دل نوشته" لینک کنید..
بازم سربزنید

لینک شدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد