سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

از چه زمانی عدد سیزده نحس شد


ایرانیان باستان عمر جهان را ۱۲هزار سال می دانستند و به همین دلیل، عدد ۱۳ را به عنوان نماد نوزایی و شروع یک دوران جدید قبول داشتند. اما گذشت زمان کم کم از اعتبار ۱۳ کم کرد تا عددی که در کتاب های تاریخی دوران اسلامی به عدد سعد تعبیر می شد، تبدیل به عدد نحس شود!
۱۲روز عیدی که ایرانیان باستان جشن می گرفتند و حسن ختامش را در.... 
ادامه مطلب ...

‌افزایش سرعت و کارایی رایانه با ارتقای حافظه


حافظه RAM ازقطعات سخت‌افزاری رایانه‌است که هنگام خرید رایانه‌، چه دسکتاپ و چه لپ‌تاپ،حساسیت زیادی روی حجم آن وجود دارد. بیشتر مواقع کاربران برای صرفه‌جویی، رایانه‌‌ای با حافظه رم کم می‌خرند و پس از مدت کوتاهی متوجه می‌شوند سیستم‌شان برای کارکرد بهتر به مقدار بیشتری رم نیاز دارد. 
ادامه مطلب ...

بدترین دشمن موهای تان را بشناسید


موخوره یا دوشاخه شدن مو به این معناست که موهای شما تغذیه کافی ندارد و یا دچار کمبود رطوبت شده است.
سشوار کشیدن، حالت دهنده های مو، شامپوهای ناملایم و در معرض نور خورشید بودن همگی باعث خشک شدن موها و تخریب آمینواسیدهای مو خواهد شد. 
ادامه مطلب ...

کاریکاتور روز زن


کاریکاتورهای بیشتر در ادامه مطلب: 
ادامه مطلب ...

اگر می‌خواهید زود درس را به ‌خاطر بسپارید


پژوهش‌های قبلی نشان داده بود که اتفاقات اخیر به طور موقت در ناحیه‌ای از مغز به نام هیپوکاموس ذخیره می‌شوند که یادآوری دوباره آنها بلافاصله پس از یادگیری در انتقال آنها به بخش‌های دائم تر مغز نقشی حیاتی دارد. اما در زمان بیداری این مقاومت بسیار شکننده است برای مثال حفظ کردن شعر دوم انتقال شعر قبلی به قسمت عمیق مغز را مشکل می‌کند.
 
ادامه مطلب ...

تغییر اندازه سریع و هم زمان آیکونها در ویندوز ویستا و 7


همان‏طور که می‏دانید در ویندوزهای ویستا و 7 نحوه مشاهده آیکن فایلها و فولدرها و همچنین شورتکات های صفحه دسکتاپ دگرگون شده است و اشکال جدیدتری با ابعاد گوناگون آیکن ها به آن اضافه شده است. برای تغییر نحوه مشاهده آیکنها در پنجره های ویندوز، بایستی راست کلیک نمود و از منوی View یک گزینه را انتخاب کرد. اما هم اکنون در این ترفند قصد داریم نحوه تغییر شکل و اندازه آیکن‏های فایلها، فولدرها و شورتکات های دسکتاپ را به شکلی سریع و با بهره گیری از ماوس و کیبورد را به شما آموزش دهیم. 
ادامه مطلب ...

آیا میدانید


آیا میدانید کوسه میتواند تا فاصله 50 کیلومتری را حس کند؟
آیا میدانید وال که بزرگترین جانور روی زمین است از کوچکترین موجودات تغذیه می کند؟
آیا میدانید بى‌خوابى سریعتر از بى‌غذایى موجب مرگ آدمى می‌‌شود؟ 
ادامه مطلب ...

افزودن RUN به منوی Start ویندوز ویستا و 7


در صورتی که از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‏کنید، حتماً می‏دانید که در صورت کلیک بر روی منوی Start، بر خلاف ویندوز XP اثری از Run نمی‏بنید. Run ابزاری است که در ویندوز XP امکان تایپ دستورات خاصی را برای دسترسی به قسمت‏های مختلف ویندوز برای ما مهیا می‏کند. در ویندوز ویستا و 7 نیز Run وجود دارد، تنها به طور پیش‏فرض در منوی Start وجود ندارد. با استفاده از این ترفند می‏توانید Run را در منوی Start ویندوز ویستا و 7 بازیابی کنید. 
ادامه مطلب ...

خواص بادام هندی


کاشو یا بادام هندی به دلیل طعم منحصر به فردش یکی از آجیل های محبوب مردم کشور ما و دیگر کشورها است
مصرف کاشو برای پیشگیری از تشکیل سنگ های صفراوی بسیار مفید است؛ یک تحقیق 20 ساله ی جمع آوری شده از 80000 زن پرستار نشان می دهد کسانی که در هفته حدود 30 گرم بادام هندی مصرف نموده اند در مقایسه با دیگرانی که آن را در برنامه شان نداشته اند، 25 درصد کمتر به سنگ های صفراوی مبتلا شدند. بنابراین آن را وارد برنامه ی غذایی روزانه تان نمایید. 
ادامه مطلب ...