سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

MP3 Player ضد آب هم به بازار آمد


شاید برخی از شما بخواهید هنگام شنا به موسیقی که از MP3 player پخش می شود نیز گوش فرا دهید. دستگاه پخش کننده موسیقی یا MP3 player ضد آب Pyle با حافظه داخلی ۴GB همراه با یک جفت پد گوشی که لذت موسیقی را در هر مکان و هر زمان به شما عرضه می دارد به زودی وارد بازار می شود.  
قابلیت ضد آبی این MP3 Player تا عمق سه متری آب کارآمد و جوابگو است. پدهای گوشی این دستگاه از طراحی ارگونامیکی و متناسب با شکل گوش طراحی شده است و به شکل کاملا راحت فضای ورودی گوش را در بر می گیرد و هنگام ورزش های پرسرعت یا فضای آب حین شنا مانع از ورود صداهای اضافی، آب و باد می شود، ضمن اینکه ماده به کار رفته در ساخت آن از جنس نرم سیلیکونی است.

Coolest Gadget،یک حافظه ۴G مناسب ذخیره ۱۰۰۰ آهنگ در فرمت MP3/ WMA است. کابل USB 2.0 این امکان را به کاربر می دهد تا آن را به هر دستگاه کامپیوتری وصل نماید و آهنگ های مورد دلخواه خود را بر روی دستگاه پخش موسیقی Pyle انتقال دهد. علاوه بر کابل USB برای انتقال آهنگ از کامپیوتر، Pyle از کابل USB دیگری برای شارژ باتری داخلی که تا ۷ ساعت پخش مداوم آهنگ را پشتیبانی می کند، برخوردار می باشد.
این MP3 Player ضد آب دکمه های نرم و راحتی برای تنظیم صدا، توقف کار دستگاه و بخش/ مکث موسیقی دارد. گیره اتصال این دستگاه با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، آویزان و اتصال آن به هر کمربند، کوله پشتی، لباس شنا را ممکن می سازد. Pyle که فعلا رنگ آبی آن موجود است بر روی وب سایت فروش آمازون به قیمت ۵۹٫۹۹ دلار عرضه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد