سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

معرفی اسپیکر هایی برای کاربران علاقه‌مند به موسیقی در حمام


معرفی اسپیکر هایی برای کاربران علاقه‌مند به موسیقی در حمام
شرکت‌های تولیدکننده سعی دارند محصولاتی را برای گوش دادن به موسیقی در مکان‌ها و شرایط مختلف طراحی و تولید کنند.  
با این اوصاف است که ژانر محصولات و گجت‌های ضد آب شکل گرفته است. حالا اگر شما هم جزو آن دسته از علاقه‌مندان موسیقی هستید که دوست دارید حتی در حال دوش گرفتن و حمام کردن هم به موسیقی گوش کنید بد نیست این مطلب را بخوانید.


وب‌سایت Mashable به‌تازگی فهرستی از اسپیکرهای ضدآب و با کیفیت را برای گوش دادن به موسیقی در حمام منتشر کرده است که آن را در اینجا می‌بینیم.


ION Audio Sound Splash
 این اسپیکر طراحی ساده و کوچکی داشته و از یک قلاب برای آویزان شدن از سری دوش حمام یا قرار گرفتن روی دیوار بهره می‌برد. این محصول ساختار قابل شارژ داشته و امکان ارتباط با دستگاه‌های دیجیتال پخش‌کننده مختلف را از طریق تکنولوژی بلوتوث برای کاربرانش فراهم می‌آورد.

نکته جالب اینکه این دستگاه دارای یک میکروفن کوچک هم هست تا از این طریق امکان پاسخگویی به تماس‌های تلفنی را هم به کاربرانش بدهد. این دستگاه در حال حاضر با قیمتی برابر ۷۰ دلار به فروش می‌رسد.


 iDuck:

 اسپیکر,اسپیکر های ضد آب,انواع اسپیکر

 

 اگر به گجت‌هایی با طراحی متفاوت و فانتزی هم علاقه‌مندید این اسپیکر می‌تواند انتخاب خوبی برای‌تان باشد. این اسپیکر دارای یک دستگاه فرستنده بی‌سیم با طراحی شبیه به تخم‌مرغ بوده و بخش اسپیکر آن یک اردک عروسکی زرد رنگ است که می‌تواند روی آب شناور بماند. این محصول جالب با قیمت ۳۰ دلار در بازار عرضه می‌شود.


 iShower:

 اسپیکر,اسپیکر های ضد آب,انواع اسپیکر

 

این دستگاه بی سیم از طریق تکنولوژی ارتباطی بلوتوث با دستگاه‌های دیجیتال دیگر متصل شده و موسیقی را از روی آنها پخش می‌کند. این دستگاه مبتنی بر باتری قابل شارژ بوده و می‌تواند با پنج دستگاه به صورت همزمان مرتبط باشد. این دستگاه دارای نشانگر ساعت و زمان هم هست تا در طول حمام کردن زمان را از دست ندهید. این دستگاه با قیمت۱۰۰ دلار در بازار عرضه می‌شود.


 Hipo از Ivation:

 

اسپیکر,اسپیکر های ضد آب,انواع اسپیکر

 

 یک اسپیکر جالب و مدرن که از یک قلاب کوچک برای قرار گرفتن راحت روی دوش حمام بهره می‌برد. این دستگاه در هر بار شارژ کامل امکان کار تا ۲۵ ساعت را دارد، این اسپیکر همچنین دارای یک بلندگو و میکروفن برای پاسخگویی به تماس‌های تلفنی هم هست. این اسپیکر با قیمت ۱۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.


 Blue Splash Shower Tunes:

 

اسپیکر,اسپیکر های ضد آب,انواع اسپیکر

 

 یک اسپیکر ضدآب دیگر که با بلوتوث کار می‌کند و از این طریق به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود. این اسپیکر دارای کلیدهای کاربردی برای کنترل صدا و برقراری تماس است. این اسپیکر همچنین در رنگ‌های متنوع طراحی و تولید شده است و در حال حاضر با قیمت ۶۰ دلار در بازار عرضه می‌شود.


 ION Audio Water Rocker:

 

اسپیکر,اسپیکر های ضد آب,انواع اسپیکر

 
 این اسپیکر بی‌سیم امکان فاصله گرفتن تا ۱۰۰ فوت از بخش فرستنده خودش را که دستگاه‌ها و موبایل‌های مختلف در آن قرار می‌گیرند، دارد. به این ترتیب قسمت اسپیکر آن که کاملا ضدآب و مقاوم است، می‌تواند روی آب شناور مانده و حتی امکان استفاده از رادیوی FM را هم برای کاربرانش فراهم کند. این دستگاه با قیمت ۸۰ دلار در بازار عرضه می‌شود.


 Kohler Moxie Showeheads:

 

اسپیکر,اسپیکر های ضد آب,انواع اسپیکر

 
 این اسپیکر برای کاربران علاقه‌مند به موسیقی طراحی شده است و می‌تواند صدا را با کیفیت بسیار خوبی برای کاربرانش پخش کند. این محصول ساختار قابل شارژ داشته و از طریق بلوتوث با دستگاه‌های پخش‌کننده موسیقی مرتبط می‌شود. این دستگاه در حال حاضر با قیمتی برابر ۲۰۰ دلار در بازار عرضه شده است و به فروش می‌رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد