سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

تغییر لوگوی گوگل به احترام تصویرساز کتاب‌های کودک


مجموعه داستان‌های سریالی این نویسنده در کمتر از چند سال به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین آثار ادبی گروه سنی کودک و نوجوان تبدیل شد و بسیاری از سینماگران....  
تصویرسازی‌های «چارلز راژر هارگریوز» نویسنده و تصویرساز کتاب‌های کودک و نوجوان نهم ماه می همزمان با سالروز تولد این نویسنده جایگزین لوگوی گوگل شد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از گاردین، گوگل همزمان با هفتاد و ششمین سالروز تولد «هارگریوز» این نویسنده و تصویرساز کودک و نوجوان، تصویرسازی‌های او از کتاب «آقا و خانم کوچولو» را به عنوان لوگوی خود انتخاب کرد.
آثار ادبی این نویسنده و تصویرساز انگلیسی در مدت کوتاهی به 20 زبان زنده دنیا ترجمه شد و 85 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان منتشر شد.
مجموعه داستان‌های سریالی این نویسنده در کمتر از چند سال به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین آثار ادبی گروه سنی کودک و نوجوان تبدیل شد و بسیاری از سینماگران و علاقمندان به انیشمین برای تولید فیلم و سریال از این مجموعه اقدام کردند.
تا امروز چهار مجموعه تلویزیونی انیمیشن در سال‌های 2008 و 2009 از مجموعه داستان‌های «آقا و خانم کوچولو» در انگلیس تولید و پخش شده است.
از «چارلز ژارژ هارگریوز» این نویسنده انگلیسی آثار متعددی منتشر شده است که از میان آنها می‌توان به «آقا و خانم کوچولو»، «من هستم»، «کرم والتر»، «آلبرت فیل» و «موش جان» اشاره کرد.
امروز نیز بسیاری از آثار این نویسنده مورد توجه مخاطبان کتاب کودک و نوجوان قرار می‌گیرد. مجموعه آثار این نویسنده پس از مرگش با همکاری پسرش منتشر و بعد از مدتی داستان هایی جدید به قلم پسر «هارگریوز» به رشته تحریر در آمد که سبک و سیاق آثار پدر را داشت.
این نویسنده و تصویرساز کتاب کودک و نوجوان در سال 1988 در سن 53 سالگی و بر اثر سکته مغزی با زندگی خداحافظی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد