سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

خواص قارچ


قارچ های خوراکی و مخصوصاً قارچ تازه حاوی مقادیر فراوان پروتئین مورد نیاز بدن است که از این نظر میزان پروتئین آن حدود 2 برابر پروتئین اغلب سبزیجات و سایر حبوبات می باشد. پروتئین قارچ از لحاظ اسیدهای آمینه که همانا جزء اصلی پروتئین را تشکیل می دهد جزو غنی ترین پروتئین ها محسوب می شوند.
ادامه مطلب ...

تغییر ظاهر cmd ویندوز


حرفه ای های ویندوز، حتما با محیط خط فرمان یا Command Line ویندوز آشنا هستند. همان پنجره ای که با نوشتن دستور CMD در Run باز می شود. البته از طریق منوی استارت، سپس Programs ، سپس Accessories و گزینه Command Prompt نیز می توان به این محیط دسترسی داشت. از این محیط برای نوشتن و اجرای فرمان های ویندوز به صورت دستی استفاده می شود. مثلا برای اجرای فرمان Ping ، یا تنظیمات Cache و ...

 

صفحه کامند لاین ویندوز، همیشه به یک شکل بوده است. صفحه ای سیاه با نوشته های سفید. در این ترفند قصد داریم تا روش تغییر ظاهر این محیط را به شما آموزش دهیم.

 روش تغییر ظاهری پنجره Command Prompt ویندوز : 
ادامه مطلب ...

آیا میدانید؟


آیا می دانید که..... قد انسان 20 تا 25 و گاها" تا 40 سالگی بلند می شود ؟؟ و پس از 40 سالگی هر 2 سال 6 میلی متر کوتاه تر می شود ؟؟؟

* آیا می دانید که.....  ناخن های دست ، 4 برابر ناخن های پا رشد می کند ؟؟؟

* آیا می دانید که..... دهان انسان روزانه 1 لیتر بزاق تولید می کند ؟؟؟ 
ادامه مطلب ...

آشنایی با حروف ابجد


اذکار٬ تکرار اسماء الله است وسه حساب دارد(کبیر٬ متوسط ٬ صغیر) واثرات آنها هم به همان نسبت کبیر٬ متوسط و صغیر است.
در تمام اذکار٬ ابجد کبیر به کار می رود و اصولا همه چیز بر روی اعداد است و اعداد هم طبیعتهای مختلف دارند مانند: آبی٬ آتشی٬ بادی٬ خاکی


علم اعداد: 
ادامه مطلب ...

داستان Ctrl+Alt+Del از کجا شکل گرفت؟


 ایده ای که بیل گیتس از آن ابراز تاسف می کند و کاربران ابراز نفرت!

و اما  Ctrl+Alt+Del یکی از پرکاربردترین "کلید میان برد" روی کیبورد ویندوز است که همیشه هم نمی توان گفت ایده بدی بوده است!

بیل گیتس در مصاحبه این هفته خود درباره کلید ترکیبی "کنترل+آلت+دیلیت" لب به انتقاد گشود و در برابر این سوال که ایده این کلید ترکیبی از کجا آمد، آی بی ام را بدلیل جایگزین نکردن کیبورد مناسب با یک کلید مورد انتقاد قرار داد.

برای کاربران سازمانهای بزرگ و انترپرایز، کلید  "کنترل+آلت+دیلیت" ویژگی امنیتی به شمار می رفت و مایکروسافت‌ این استدلال را می آورد که ...
ادامه مطلب ...

آنچه درباره ی چای سبز نمیدانید


تحقیقات انجام شده در مرکز سرطان امریکا نشان می دهند در زنانی که چای سبز می نوشند، خطر ابتلا به برخی سرطان های دستگاه گوارش به ویژه سرطان مری، معده و کولورکتوم (بخش انتهایی روده بزرگ) کمتر است. نتایج این مطالعه در نشریه امریکایی تغذیه بالینی به چاپ رسیده است. 
ادامه مطلب ...

با استفاده از این ترفند پیش از بالا امدن ویندوز پیام دلخواه شما نمایش داده میشود


با استفاده ازاین ترفند می توانید کاری کنید که پیش از بالا آمدن کامل ویندوز و قبل از نمایش Welcome متنی را قرار دهید که این قابلیت را دارد که فارسی باشد و در یک پنجره کوچک نمایش داده شود. به عنوان مثال خوش آمدگویی به کاربر باشد یا در صورتی که در یک کافی نت مشغول کار باشید قوانین آن مکان را نمایش دهد.
بدین منظور: 
ادامه مطلب ...

دوربین عکاسی با سیستم عامل اندروید


دوربین عکاسی با سیستم عامل اندروید!


شاید تا بیش از ورود تلفن هوشمند با سیستم عامل اندروید کمتر کسی را می‌توانستیم ببینیم که به دنبال گوشی تلفن همراهی باشد که کیفیت عکسبرداری و فیلم‌برداری آن برای کاربر مهم نباشد.

 
اما امروز به آن نقطه رسیده‌ایم که می‌توان گفت: بیشتر کسانی که به دنبال تلفن همراه می‌گردند، سرگرمی‌های تلفن‌های هوشمند و کارایی‌های مختلف آن برایشان مهم است. مهمتر از عکاسی و فیلمبرداری!
حال چه شده که به این نقطه رسیده‌ایم؟ چرا این سوال در ذهنمان ایجاد شده است؟ از کجا این سوال ایجاد شده است؟
 
به گزارش تحلیلی زیر توجه فرمایید:
 
 
ادامه مطلب ...

کیبورد و موس برای کنسول xbox


گیمر‌های کامپیو‌تر به شما می‌گویند که هیچ راهی برای بازی کردن گیم‌های اول شخص وجود ندارد، مگر این که از کیبورد و ماوس استفاده کنید. بنابراین اگر XBOX 360 دارید و اوضاع‌تان در بازی‌هایی مثل کال‌آو‌دوتی یا هیلو (به دلیل کنترلر‌های کنسول) خوب نیست، XIM3 وسیله‌ای است که به دردتان می‌خورد. XIM3 به زبان ساده‌تر یک آداپتر به همراه یک نمایشگر LCD است که ماوس و کیبوردتان را به آن وصل می‌کنید و کنترلر کنسول اکس‌باکس‌??? را برایتان شبیه‌سازی می‌کند.  

ادامه مطلب ...