سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

بارسلونا پرهوادارترین تیم فضای مجازی


آمارهای درج‌شده در شبکه‌های اجتماعی اینترنتی نشان می‌دهد که بارسلونا بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده‌ است.
بارسلونا به اولین تیم فوتبال جهان تبدیل شد که تعداد هوادارانش در شبکه‌های اجتماعی اینترنتی از مرز 100 میلیون نفر گذشت.
طبق گزارش نشریه اسپورت اسپانیا، به‌طور متوسط روزانه بیش از 100 هزار نفر به صفحه تیم بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی سر می‌زنند...
  که تعداد آنها اکنون از مرز 100 میلیون نفر گذشته تا آبی و اناری‌های کاتالونیا اکنون نه‌تنها در فوتبال که در تمامی رشته‌های ورزشی پرطرفدارترین تیم دنیا باشند.

دیداچ لی، مدیر روابط عمومی باشگاه بارسلونا در این خصوص گفت: بارسلونا یک پدیده جهانی است چرا که در هر ثانیه ما به یک هوادار جدید خود در شبکه‌های اجتماعی خوشامد می‌گوییم.

بارسلونا در شبکه اجتماعی فیس‌بوک، دارنده یکی از 25 صفحه پربازدید دنیا است و از لحاظ بازدید بالاتر از صفحاتی مانند صفحه لیگ حرفه‌ای آمریکا NBA، یوفا (اتحادیه فوتبال اروپا)، لیگ برتر انگلیس و حتی صفحه تیم‌هایی مانند رئال مادرید، منچستر یونایتد و چلسی قرار دارد.

پس از فیس‌بوک که 64.2 درصد از هواداران بارسلونا از طریق آن در جریان آخرین اخبار تیم محبوب خود قرار می‌گیرند، شبکه‌های اجتماعی توئیتر با 22.3 درصد، گوگل پلاس با 7.7 درصد، تنسنت ویبوی چین با 3.2 درصد ، اینستاگرام با 1.5 درصد و یوتیوب با 1.2 درصد رده‌های دوم تا ششم را از حیث جذابیت برای هواداران بارسلونا در اختیار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد