سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

ساینا چیست+دانلود


 ساینا، یک نرم افزار رایگان موبایل (Android, iOS) برای برقراری تماس و پیام رسانی از طریق اینترنت و بهترین جایگزین رومینگ در تماس های بین المللی می باشد.
شما می توانید با سایر کاربران ساینا، رایگان تماس بگیرید و پیام متنی، عکس و فیلم به اشتراک گذارید. همچنین می توانید با تمامی شماره ها در سراسر دنیا تماس ارزان برقرار کنید و
{دانلود در ادامه مطلب}
ادامه مطلب ...

استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها


ما خاطره ها را میسازیم

آنها ما را ویران میکنند

میبینی عدالتی در کار نیست

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »» 
ادامه مطلب ...

مبلغ فطریه و کفاره سال 93


بر اساس فتوای آیت‌الله مکارم‌شیرازی، زکات فطره امسال بر مبنای قوت غالب گندم، مبلغ 4500 تومان و بر اساس قوت غالب برنج، مبلغ 15000 تومان اعلام شده است.
 میزان زکات فطره و کفاره ماه مبارک رمضان از سوی آیت‌الله مکارم شیرازی مشخص شد.
بر اساس فتوای آیت‌الله مکارم‌شیرازی، زکات فطره امسال بر مبنای قوت غالب گندم، مبلغ 4500 تومان و بر اساس قوت غالب برنج، مبلغ 15000 تومان اعلام شده است.
کفاره روزه غیرعمد مبلغ 1500 تومان است که 
ادامه مطلب ...

کدامیک از حیوانات عمر زیادی دارند؟


رکورد بیشترین طول عمر در میان حیوانات را باید به یک صدف دوکفه‌ای داد که در آب‌های سرد ایسلند در سال 2007 صید شد.این نرم‌تن کوچک 400 ساله بود. البته میانگین عمر  این گروه صدف‌ها کمتر از این مقدار است.
هنگامی که دانشمندان از طولانی‌ترین عمر یا کوتاه‌ترین طول عمر یک جاندار صحبت می‌کنند، به میانگین سنی اشاره می‌کنند که  
ادامه مطلب ...

معمای مرد محبوس


مردی دراتاقی حبس شده.  این اتاق 2 درب برای خروج دارد.  درب اول به اتاقی باز می شود که با شیشه های ذره بینی ساخته شده و با متمرکز کردن نور خورشید دما را به حدی بالا می برد که هر کس وارد اتاق شود از شدت گرما سرخ می شود. درب دوم به اتاقی باز می شود که یک اژدهای آتشین  در آن زندگی میکند.

به نظر شما این مرد چطور می تواند از اتاق خارج شود؟

↓↓↓

جواب ادامه مطلب 
ادامه مطلب ...

UMi به آیفون 6 نشان داد می‌توان باریک‌تر هم ساخت


تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند چینی این روزها دوران طلایی را به سر می‌برند. کسانی که تا دیروز کاری جزء تقلید نداشتند حال به عنوان طراح، توسعه دهنده و تولید کننده در دنیایی گوشی‌های هوشمند کم کم جایگاه خوبی برای خود بدست می‌آورند.
گوشی Zero علاوه بر ضخامت با مشخصات فنی نیز خود نمایی می‌نماید. صفحه نمایش سوپر امولد FHD با اندازه 5 اینچ، 16گیگابایت حافظه داخلی با 2 گیگ رم و پردازنده هشت هسته ای مدیاتک MT6592T که از مدل MT6592 قوی‌تر بوده و هر هشت هسته همزمان کار می‌کند همچنین با پردازنده گرافیکی مالی 450 که با سرعت 700 مگاهرتز توانایی ویژه ای به این گوشی بخشیده است. هر دو طرف گوشی Zero با لایه محافظ گوریلا گلس 3 پوشیده شده است. باتری 2400 میلی آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌باشد.
ادامه مطلب ...

چرا ستارگان چشمک می زنند؟


در واقع جو زمین مانع عظیمی در زندگی یک ستاره شناس محسوب می شود! زیرا یکی از ویژگی های رنجش آورش این است که نور را خمیده می کند؛ پدیده ای که به نام شکست نور بارها با آن روبرو شده ایم.
در حقیقت نور با گذر از محیطی به محیط دیگر- برای مثال از آب به هوا یا عکس آن دچار شکست می شود.
حتماً تا به حال متوجه شکل خمیده ی قاشق چایخوری هنگامی که  
ادامه مطلب ...

فوایدسلام کردن


متأسفانه در جامعه امروز ما فرهنگ احترام گذاشتن و سلام کردن کمرنگ شده است.دیگر  مانند سابق بزرگتر ها به کوچکترها و کوچکتر ها به بزرگتر ها احترام نمی گذارند.
متأسفانه درباره سنت پسندیده سلام کردن هم این احساس وجود دارد که اگر من به دیگری سلام کنم از شأن و مقام من کاسته می شود و اگر کسی به من سلام کرد که 
ادامه مطلب ...

چرا صدای ضبط‌شده‌مان متفاوت به نظر می‌رسد؟


بسیاری از افراد عقیده دارند که صدای ضبط شده آنها با صدای واقعی‌شان تفاوت دارد. دلیل این پدیده، مسیرهای متفاوت انتقال صدای خودمان از طریق گوش میانی و صدای بیرون است.

صدای ضبط شده شما متفاوت به نظر می‌رسد، چرا که  
ادامه مطلب ...

بارکد چیست؟


بارکد - به زبان ساده می توان گفت: مجموعه ای از میله ها یا خطوط سیاه رنگی که معمولاً بر روی زمینه ای سفید چاپ می شود و به وسیله آن از کالای خریداری شده شناسایی لازم به عمل می آید و قیمت آن مشخص می شود و اگر به دنبال تعریف دقیق تری هستید، باید گفت: 
ادامه مطلب ...