سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

UMi به آیفون 6 نشان داد می‌توان باریک‌تر هم ساخت


تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند چینی این روزها دوران طلایی را به سر می‌برند. کسانی که تا دیروز کاری جزء تقلید نداشتند حال به عنوان طراح، توسعه دهنده و تولید کننده در دنیایی گوشی‌های هوشمند کم کم جایگاه خوبی برای خود بدست می‌آورند.
گوشی Zero علاوه بر ضخامت با مشخصات فنی نیز خود نمایی می‌نماید. صفحه نمایش سوپر امولد FHD با اندازه 5 اینچ، 16گیگابایت حافظه داخلی با 2 گیگ رم و پردازنده هشت هسته ای مدیاتک MT6592T که از مدل MT6592 قوی‌تر بوده و هر هشت هسته همزمان کار می‌کند همچنین با پردازنده گرافیکی مالی 450 که با سرعت 700 مگاهرتز توانایی ویژه ای به این گوشی بخشیده است. هر دو طرف گوشی Zero با لایه محافظ گوریلا گلس 3 پوشیده شده است. باتری 2400 میلی آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌باشد.
 


دوربین بکار رفته در Zero نیز برای یک گوشی هوشمند چینی بسیار عالی به شمار می‌رود. دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دروبین دوم 8 مگاپیکسل ساخت سونی مدل IMX214 با سنسور f/1.8 به همراه دو عدد فلش لذت بالایی برای ثبت لحظات به کاربر می‌بخشد.

سیستم عامل 4.4 کیت کت به همراه رابط کاربری شخص سازی شده و آپدیت هایی که از طرف شرکت تولید کننده ارایه می‌گردد کاربری روان و وجود هر گونه لگ را در این گوشی تا حدود بسیاری کاهش می‌دهد. با عرضه این گوشی و دیگر تولید کنندگان چینی می‌توان حدس زد رقابت برای شرکت‌های بزرگ و معروف دنیا سخت خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد