سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها


ما خاطره ها را میسازیم

آنها ما را ویران میکنند

میبینی عدالتی در کار نیست

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »»  

اگه من حافظمو از دست بدم

برا برگشتن حافظم چه خاطره ای رو برام تعریف میکنی؟

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »»

زندگی زیباست، که گاه خاطره ای در میان خاطره ها

خاطره ی خاطره ها می گردد

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »»

اس ام اس عاشقانه

زندگی همین است

هر خاطره غروبی دارد

هر غروبی خاطره ای

و ما جایی بین امید و انتظار چشم میکشیم تا روزگار مان بگذرد!

گاهی هم فرق نمیکند چگونه؟ فقط بگذرد

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »»

خاطره هایت یک به یک از پیش رویم میگذرد

چقدرشیرین است

امامن خاطرت را میخواستم نه خاطره هایت را

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »»

آرزویم این است، تو شوی بنده محبوب خدا، و دعا میکنم آرام بمانی هرروز

سربلند از همه واقعه ها، شادباشی و بخندی هر دم ، به دل انگیزترین خاطره ها

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »»

رفتنت تلخ ترین خاطره عمرم شد

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »»

برای رفتن

این همه شتاب نکن

لحظه ای بیشتر با من بمان و دلتنگی را در چشمانم بخوان

کاش به جای رفتن

برای بودنت تلاش می کردی

کاش نمی گذاشتی این همه نبودن را تحمل کنم

کاش مرا در انتهای کوچه خاطره ها تنها نمی گذاشتی

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »»

روزی می رسد که تنها یک خاطره خواهد ماند

پس تمام تلاشت را بکن که خاطره خوبی باقی بماند

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »»

از بعضی از آدمها تنها خاطره می ماند

از بعضی های دیگر هم هیچ

خاطره ساختن لیاقت می خواهد

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »»

خلوت خالی و خاموش مرا تو پر از خاطره کردی ای مرد

شعر من شعله ی احساس من است تو مرا شاعره کردی ای مرد

فروغ فرخزاد

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »»

کسی که می خواهد برود بگذار برود

امروز هم نرود ، فردا خواهد رفت

بگذار خاطره کمتر بسازد

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »»

ایستادن اجبار کوه است و رفتن سرنوشت آب


افتادن تقدیر برگ است و صبر پاداش آدمی

پس محبت کنیم که ما همه خاطره ایم

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »»

وقتی خاطره های آدم زیاد میشه

دیوار اتاقش پر از عکس میشه

اما همیشه دلش واسه اونی تنگ میشه که

نمیتونه عکسشو به دیوار بزنه

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »»

قلبمو کسی شکست که خودش قلبم بود، رسم زمونه است

خدایا با این همه یادگاری و خاطره چکار کنم

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »»

گاه و بی گاه لب پنجره خاطره ام می آیی

گر مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم

چه دعایی بکنم بهتر از این که خدا هر لحظه کنارت باشد

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »»

هر آدمی که میره

یه روز

یه جایی

به یه هوایی برمیگرده

همیشه یک چیزی برای جا ماندن هست

حتی یک خاطره

«« استاتوس های زیبا و عاشقانه در مورد خاطره ها »»

وحشت از عشق که نه، ترس من از فاصله هاست

وحشت از غصه که نه، ترس من از خاتمه هاست

ترس بیهوده ندارم صحبت از خاطره هاست

صحبت از کشتن ناخاسته ی عاطفه هاست

کوله باریست پر از هیچ که بر شانه ی ماست

گله ازدست کسی نیست مقصر دل دیوانه ی ماست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد