سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

فروردین 93،اینترنت 20مگابیتی برای کاربران ایرانی

همانطور که می دانید سرعت اینترنت خانگی در کشور ما در وضعیت بدی قرار دارد، این در حالیست که بسیاری از کشورهای پیشرفته و یا در حال توسعه سعی در بهبود سرعت اینترنت در کشور خود دارند، حتی می توان گفت که این کشورها در بخش افزایش سرعت اینترنت در حال رقابتی شدید هستند.


به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل شرکت ایرانیان‌نت از آغاز فاز مطالعاتی اجرای پروژه اتصال فیبرنوری به منازل ( FTTH ) خبر داد. قرار است فاز نخست این پروژه با حداقل سرعت ۲۰ مگابیت در ثانیه از فرودین ماه ۱۳۹۳ عملیاتی شود.

مدیرعامل اپراتور چهارم ارتباطات کشور با بیان اینکه برابر پروانه فعالیت در نظر گرفته شده برای این اپراتور، امکان ایجاد دسترسی به اینترنت برای کاربر نهایی با حداقل سرعت ۲۰ مگابیت برثانیه و حداکثر ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه قابل اجرا است، اعلام کرد:

    شرکت ایرانیان نت با هدف توسعه اینترنت در کشور از حیث سرعت و دسترسی، در سال دوم فعالیت خود یک میلیون پورت پرسرعت، در سال سوم ۳ میلیون پورت و تا پایان سال هشتم تعداد ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار پورت فیبرنوری برای اتصال منازل به اینترنت پرسرعت راه اندازی می کند.

براساس این گزارش و همانطور که میدانید توسعه فیبرنوری و دسترسی کاربران خانگی و همچنین برای کسب و کار، به اینترنت پرسرعت در اکثر کشورها به یک ضرورت تبدیل شده، ضمن اینکه  برنامه ۵ ساله پنجم توسعه نیز به دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت با سرعت بالا تاکید کرده است که براین اساس وزارت ارتباطات بخش عمده ای از این تکالیف را قرار است با اجرای شبکه ایرانیان نت تامین کند.

باید دید در این زمینه چه فعالیت هایی انجام خواهد شد و آیا تاریخ فروردین ۹۳ این پروژه عملیاتی می شود یا خیر. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا رویای کاربران ایرانی برای دسترسی به یک اینترنت با سرعتی مناسب تبدیل به واقعیت خواهد شد؟

نظرات 2 + ارسال نظر
pouria پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:06 http://dark-days.blogsky.com

سلام
لینکت کردم،ممنون میشم منو با نام روز های تاریک لینک کنی.

دوست عزیز شما با افتخار لینک شدید

ناصر سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:29 http://naser23159@blogsky.com

سلام . مرسی به خاطر اطلاعات بروزتون. یه مهندس تنهای عاشق اسم لینکمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد