سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

خواص پرتقال: بهترین میوه برای درمان چاقی

پرتقال سرشار از ویتامین‌های c ،b و a است و آهن، فسفر، کلسیم، منیزیم، سدیم، پتاسیم، مس، کلر، گوگرد، و روی دارد.
آب "پرتقــال"، اثر مقوی و نشاط‌ آور دارد و با مصرف آن، غلظت خون کاهش می یابد. "پرتقال" را می توان محافظ سیستم عروقی بدن به شمار آورد.
اگر آب پرتقال بدون پوست کندن میوه تهیه شود اثر مفیدتری دارد. آب این میوه، نوشابه‌ای مفرح و با خاصیت مدر و دارای اثر ضد سم است و مقاومت محیطی بدن را زیاد می‌کند. 
ادامه مطلب ...

10 گزینه بارسلونا برای جانشینی ویلانوا

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا و آندونی سوبی ‌سارتا، مدیر ورزشی کاتالان‌ها فهرستی 10 نفره از گزینه‌هایی که می‌توانند جای تیتو ویلانووا را بگیرند، تهیه کرده‌اند. شب گذشته روسل در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که ویلانووا برای تکمیل دوره درمان بیماری خود، از سمت سرمربیگری بارسلونا کناره‌گیری کرده است. 
ادامه مطلب ...

خواص خرمالو

خرمالو با نام علمی Ebenaceae درختانی دارای برگهای ساده و منفد با گلهایی عموما تک جنس هستند و تخمدان آنها چند خانه‌ای و دارای دیواره بندی کامل است و در هر خانه آن یک یا دو تخمک وجود دارد. خامه متعدد و دانه دارای البومن شاخی است. این تیره دارای 6 جنس و 300 تا 400 گونه است که بیشتر آنها در مناطق بین گرمسیری و خاور دور انتشار دارند. چوب آنها غالبا بسیار سخت و مقاوم است. مثلا چوب آبنوس را از گونه‌های مختلف خرمالو دیوسپیروس به نامهای دیوسپیروس ابه‌نوم ، دیوسپیروس ملانوکسیلون و گونه‌های دیگر تهیه می‌کنند. 

ادامه مطلب ...

25 واژه تکنولوژیکی که باید آنها را بدانید



تکنولوژی ، فناوری هایش و کاربردهایش مدت زمانی است که علاوه بر تمامی تغییراتی که در رفتارها ، فعالیت ها و احساسات انسانها به وجود آورده است در جهان واژگان نیز قدم گذاشته و تغییرات جالب توجهی در آن ایجاد کرده است.
در گذشته های نه چندان دور ارتباط با یک شبکه اجتماعی به معنی رفتن به یک میهمانی بود نه استفاده از فیس بوک اما این واژه مشابه واژه Mesofact، واقعیتی که طی گذشت زمان و با یادگیری بیشتر شکل می گیرد در حال شکل دادن به زبانی جدید به نام زبان اینترنتی است. در ادامه به منشا 25 واژه جدید که در عصر اینترنت خلق شده و یا تغییر یافته اند به نفل از فاکس نیوز اشاره خواهد شد. 
ادامه مطلب ...

رونمایی از توپ جدید لیگ برتر


 به نقل از سازمان لیگ برتر فوتبال، فردا (یکشنبه) در محل سالن کنفرانس سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال از توپ جدید "آل اشپورت" که قرار است در فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال مورد استفاده قرار بگیرد، رونمایی می‌شود.

در این مراسم که راس ساعت 14 آغاز می‌شود، عبدالوحید جعفری، مدیر بخش خاورمیانه شرکت آل اشپورت حضور خواهد داشت.

اس ام اس های زیبا


ابرها به آسمان تکیه می کنند
درختان به زمین
و انسان ها به مهربانی هم

.
 
ادامه مطلب ...

علیرضا حقیقی به پرسپولیس پیوست


علیرضا حقیقی سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از جلسه نهایی با مسئولان باشگاه پرسپولیس، تایید علی دایی و همچنین موافقت اولیه روبین کازانی‌ها به مدت نیم فصل به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.
به گزارش فارس،وی به زودی قرارداد خود را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت خواهد کرد.
حقیقی پیش از این نیز از تیم پرسپولیس به روبین‌کازان منتقل شده بود.

راز عدد 40 چیست؟


عدد چهل در میان اعداد از قداست خاصی برخوردار است و در موارد بی شماری در احادیث اهل بیت(ع) بر آن تکیه شده است. در ادامه به چند نمونه آن اشاره می کنیم. 
ادامه مطلب ...

6جانور که کشتن آنها نهی شده است


بی‌تردید شما نیز در میان افراد جامعه بسیار شنیده‌اید که فلان جاندار را نباید کشت و فلان موجود را باید از بین برد، ولی جالب است بدانید پیامبر (ص) درباره شش جانور سفارش نموده و کشتن آن‌ها را نهی فرموده‌اند. در التهذیب، جلد 9 آمده است: «عَنِ النَّبی (ص) نهی عَن قَتلِ السِّتَّةِ: النَحلَةِ، و النَّملَةِ، و الضِّفدع، و الصُّردِ، والهُدهُد، وَالخُطّافِ...» که در مجموع بیانگر این مطلب است که انسان از کشتن شش جانور منع شده است که عبارتند: 
ادامه مطلب ...

مایکون از منچستر سیتی کنار گذاشته شد


مانوئل پیگرینی مدافع برزیلی تیمش را از ترکیب فیروزه‌ای‌پوشان برای فصل آینده کنار گذاشت.
مایکون، مدافع 31 ساله برزیلی که از زمان پیوستن به منچسترسیتی نتوانسته است بازی‌های خوب خود در اینتر را تکرار کند، با اعلام بی‌نیازی سرمربی جدید خود مواجه و مجبور به ترک منچسترسیتی شد. 
ادامه مطلب ...