سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

دیابتی ها از مصرف غذای سرخ شده بپرهیزند


دیابتی ها مصرف غذاهای سرخ شده را به حداقل برسانند.یک فرد دیابتی باید حدود ساعت گرسنگی خود را در طول روز ثبت نماید و طبق آن تعداد وعده های غذایی را قبل از آن ساعت مصرف کند.
مدیرگروه تغذیه مرکز بهداشت استان یزد ضمن بیان این مطلب گفت: بطور کلی برای یک شخص سالم توصیه می شود حتی المقدور از غذای سرخ کردنی کمتر استفاده کندچرا که این مهم می تواند مقدار یا از خواص آن غذا را در اثر حرارت بالای سرخ کردن از بین ببرد و علاوه بر آن روغن اضافی نیز دریافت شود که خود می‌تواند انرژی های موجود در غذا را بالا ببرد و در عین حال بسته به نوع روغن می تواند مشکلات قلبی و عروقی را نیز به همراه آورد و یا منجر به افزایش تری گلیسیرید و کلسترول خون شود. 
ادامه مطلب ...

داستان فرشته کوچک


همسرش با صدای بلندی گفت:تا کی می خوای سرتو تو روزنامه فرو کنی؟میشه بیای به دختر جونت بگی غذاشو بخوره
روزنامه را کنار انداخت و به سمتشان رفت.اشک در چشمان دخترش پر شده بود ظرف شیربرنجی در مقابلش بود.ظرف را برداشت و گفت چند تا قاشق گنده بخور به خاطر من...آوا:می خورم فقط به شرطی که هر چی خواستم بدی.گفت :باشه فقط کامپیوتر و چیز گرون نباشه؟؟؟ 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه مرداد 92


به دنبال همراه اول نیستم ..!

این روزها اولِ راه ، همه همراهند...

این روزها باید دنبال همراهِ آخر گشت ،

همراه تا آخرین قدم...  
ادامه مطلب ...

کشوری که روزه گرفتن در آن جرم است


دولت چین تجسس های وسیعی علیه مسلمانان ایگور در منطقه شین کیانگ آغاز کرده است. پایگاه اسلام الیوم، اعلام کرد که دولت تدابیر سختی علیه دانش آموزان و دانشجویان در طول روزهای ماه مبارک رمضان به کار گرفته است، و علیه آنان تجسس می کند تا روزه نگیرند. حدود 9 میلیون مسلمان ایگور در منطقه شین کیانگ زندگی می کنند که از نظر دینی و فرهنگی دارای محدودیت های زیادی هستند ، با وجود آن که این منطقه نفت خیز است اما از نظر اقتصادی بسیار عقب مانده است. منطقه شین کیانگ در ماه رمضان شاهد محدودیت های زیادی است، در ماه گذشته حدود 35 مسلمان در درگیری با پلیس جان خود را از دست دادند.کشوری که روزه گرفتن در آن جرم است 
ادامه مطلب ...

پ ن پ(2)


 رفتم جلسه ثبت نام ۱ساعت وایسادم.
یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟
پـَـــ نَ پـَـــ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم !

مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟!
پـَـَـ نَ پـَـَــــ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن ! 
ادامه مطلب ...

چگونه گوشی خود را آپدیت کنیم


شما برای Update گوشی خود باید به یک اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید.
سپس طبق مراحل زیر عمل کنید :
1- به آدرس زیر مراجعه کنید و از وجود Update اطمینان حاصل کنید 
ادامه مطلب ...

تست کدهای جاوا اسکریپت بر روی کامپیوتر بصورت آفلاین


بیشتر افراد برای کاربردی کردن وبلاگ یا سایت‌های خود از کدهای جاوااسکریپت استفاده می‌کنند اما اکثر کاربران برای تست این‌گونه کدها آن‌ها را مستقیم وارد قالب وبلاگ خود می‌کنند که این‌کار چندان به صلاح نیست.
قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید این کدها را روی کامپیوتر و بدون نیاز به اتصال به اینترنت امتحان کنید و پس از تایید، آن‌ها را در وبلاگ خود قرار دهید. 
ادامه مطلب ...

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می زنند؟


شما هم می دانید که پشه ها بیشتر جذب برخی افراد می شوند و به نظر می رسد قسمت هایی از بدن را بیشتر دوست دارند، اما آیا می دانید چرا این گونه است؟ این موضوع یکی از وسیع ترین تحقیقات در سال های اخیر بوده است.
بر طبق تحقیقات، هر نوع پشه، به یک چیز جذب می شود، برای مثال برخی پشه ها ممکن است جذب خون انسان شوند، در حالی که برخی دیگر تنها جذب خون حیوانات می شوند.
در متن زیر برخی از مواردی که پشه ها را جذب می کنند، نام می بریم: 
ادامه مطلب ...

آیا نور وزن دارد؟


نور یکی از اشکال پرتو الکترومغناطیسی بوده که بر اساس نظریات ارائه شده، توده فوتون‌های آن با دامنه یا طیف این پرتو در ارتباط است و اگر همان‌گونه که بسیاری از دانشمندان عقیده دارند برد نامحدودی داشته باشد، به این ترتیب باید فوتون‌ها بدون وزن باشند. بر اساس فرمول E=mc2 که از سوی انیشتین معرفی گردید نور دارای انرژی و برخی مشخصه‌های دیگر است، از این رو می‌تواند به گونه‌ای رفتار کند که دارای جرم ‌باشد.

خواص کنجد




دانه های ریز، پهن و بیضی شکل کنجد، طعم مطبوع و خوشایندی به بیشتر غذاهای آسیایی می بخشد و از اجزای اصلی تاهینی(Tahini) و شیرینی خوشمزه ی خاورمیانه یعنی حلوا(Halva) می باشد. تاهینی، خمیری تهیه شده از دانه های آسیاب شده ی کنجد است. 
ادامه مطلب ...