سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

اس ام اس طنز

قد 1000 تا قابلمه. ..... با هر چی لب تو عالمه
می بوسمت قبل از همه ..... به شرطی که بهم بگی
دوستت دارم یه عالمه
******************
مژده به آقایان : پژو 405 بدون ایر بگ - بدون کمربندایمنی – آماده آتش سوزی بدون دلیل – بهترین عیدی برای همسر دلبندتان

آسمان را می خواهم برای عبور . جاده باریک است ! ماه را می خواهم برای نور را تاریک است ! تو را می خواهم برای نظافت عید نوروز نزدیک است !
******************
میدونی بنی‌آدم اعضای یکدیگرند یعنی چی؟ یعنی مثلا تو جیگر منی!
******************
تنبلهای عزیز توجه فرمائید راهکار های جدید رسید : 1 روزها استراحت کنید تا شبها بتوانید راحت بخوابید 2 در نزدیکی تختتان صندلی راحتی بگذارید، تا اگر از خواب بیدار شدید، روی آن بنشینید و استراحت کنید. 3 خوابیدن به نشستن، نشستن به ایستادن، ایستادن به راه رفتن اولویت دارد 4 جایی که می توانید بنشینید چرا می ایستید. 5 کار امروز را به فردا موکول کنید و کار فردا را به پس فردا. 6 اگر حس کار کردن به شما دست داد، کمی صبر کنید
******************
خطبه عقد تهرا نی: النکاح سنتی.......بعدش خوش به حال امتی.....
******************
اگه یه اسب با یه سمور عروسی کنه، بچه‌شون چی میشه؟
.
.
.
.
............من چه میدونم! مگه من گفتم عروسی کنن؟ مگه من گفتم بچه‌دار بشن؟ من نازی رو طلاق نمیدم!
.
.
.
.
.
اصلا تو اومدی این پایین چه غلطی بکنی؟
******************
ببخشید از معاملات عشقی مزاحمتون میشم می خواستم ببینم شما قلبتون مستاجر نمی خواد؟؟؟!!
******************
جهان بیش از ۶ میلیارد نفر جمعیت داره..............عجب.................................اونوقت یکی نیست به من احمق بگه: چرا واسه تو مسیج می‌فرستم؟
******************
بچه تهرون میره خونه خداوقتی که برمیگرده میگه هیچ جا خونه خودادم نمیشه.
******************
نفرین 2007
الهی گل مراد بیفته روت هر چی بگی بلند شو بگه: ها ها
******************
دوست داشتم جیگرتو بخورم
ولی حیف باید تا عید قربان سال دیگه صبر کنم.
******************
پنج روش آدم شدن
.
.
.
.
.
 
کنجکاو نشو تو آدم بشو نیستی.
******************
یه سوال
میگن گاو حسن نه شیر داره نه پستون
پس چطوری شیرشو بردن هندوستون؟
******************
زندگی دو چیز به من آموخت :
....................................................................................
...................................................................................
.................................. که هیچ کدوم به تو ربطی نداره !
******************
همشهری با احساسات دوست دخترش بازی می کنه 3 بر 1 شکست می خوره

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:37 http://roozhayeshadi.mihanblog.com

سلام چطوری؟

از وبلاگت بازدید کردم،باید بگم وبلاگ قشنگی داری قالبش هم قشنگه،یه چیز که خیلی خوشم اومد این بود که وبلاگت نظم و ترتیب داره که خیلی مهمه منظورم اینکه آدم داخلش احساس سردرگمی نمیکنه

اگه دوست داشتی به منم سر بزن حدس میزنم از مطالبم خوشت میاد،توصیه میکنم که مطالب رو توی وب من هم قرار بدی تا بچه های دیگه نظرشون رو بگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد