سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

معرفی بازی GTA V

یش نمایش یک بازیی که در صنعت گیم غوغایی برپا خواهد کرد . پس با هم شروع میکنیم . Grand Theft Auto V 3 سال پیش غیر رسمی بر زبان مردم افتاد تا 2 سال پیش که رسمی تایید شد . این بازی در صنعت گیم تحولاتی خواهد داد و این نسل ششم را خواهد ترکاند !!! Open World بون بازی یکی از مزایای بزرگ این فرانچایز هست .


نام: Grand Theft Auto V

سازنده: Rockstar North

ناشر: Rockstar Games

تاریخ انتشار جهانی : ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۳

تاریخ انتشار شمسی : سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲

سبک: Action/Adventure

پلتفرم ها: Xbox 360,  PS3

http://images.vg247.com/current//2013/04/GTA-cover-art.jpg


گرافیک :

به نظر تمامی گیمران گرافیک حرف اول را میزند !! جی تی ای v هم از عهده این گرافیک خوب بر می آید ولی متاسفانه این بازی بر روی نسل امروز سوار میشه و برای این بازی زیان های زیادی خواهد داشت مخصوصا که برای نسخه pc نخواهد امد . گرافیک واقعی یک بازی رو میتوانید در این بازی مشاهده کنید :
  
358517 جند تصویر جدید دیگر نیز از GTA V منشر شد

چی فکر میکنید ؟؟ فیلم میبینید یا واقیعیت است ؟؟ یا GTA V ??

شخصیت ها :

در این بازی شما میتوانید از بین 3 شخصیت یک نفر را انتخاب کنید بین مایکل و ترور و فرانکلینو در حال بازی کردن عوض کنید . این یکی دیگر از مزایای خوب این نسخه هست .

ویژگی های جدید :

بهتر است از درگیری های بازی با اسلحه نیز برایتان توضیحاتی را ارایه دهیم که بهبود قابل توجه ای را داشته است. این بار انتقال بین کاور های بازی بسیار سریع تر شده است و به لطف سبک بازی Gears of War شما هم اکنون در میدان نبرد دید بهتری نسبت به محیط خواهید داشت. این بار شما میتوانید درهنگام دویدن شلیک نیز بکنید . کوچک ترین جزئیاتی که در gta v شاهد آن خواهیم بود نیز به طرز فوق العاده ای می درخشد. مانند زمانی که مایکل یک ماشین پلیس را به رگبار گلوله بسته است و در این هنگام می توان دید که چگونه این ماشین در شعله های آتش می سوزد و پلیسی نیز در داخل ماشین در حال سوختن است . در این هنگام آن پلیس خود را از ماشین به بیرون پرت می کند و با غلتیدن بر روی زمین و ناله زدن سعی می کند تا خود را خاموش کند ولی هنوز هم آتش او را محاصره کرده است. چنین ریزه کاری هایی در بازی انصافا محشر است .

358501 جند تصویر جدید دیگر نیز از GTA V منشر شد

شاهکار را مشاهده کنید دوباره !!!

نسخه PC :

کاربران بسیاری از سرتاسر جهان از شرکت راک استار درخواست میکنند که بازی GTA V را که برای کنسول های X360 , ps3 عرضه خواهد شد ، بر روی پلتفرم PC نیر منتشر کنند ( 170.000 هزار نفر ) و با توجه به این خبر میتوان اطمینان کامل کسب کرد که فعلا نباید در انتظار منتشر شدن این بازی بر روی PC باشیم . شرکت راک استار با منتشر کردن تریلر های جدید این عنوان ، باز هم pc باز ها را وادار کرد که به التماس کردن بیفتند و دوباره چه در کامنت ها و چه در شبکه های عمومی درخواست های مکرری برای عرضه شدن این عنوان بر روی pc از راک استار بکنند .

راک استار بعد از  مشاهده تعداد انبوهی از کامنت ها تصمیم گرفت به تمامی شایعات و حرف و حدیث ها پایان دهد و رسمی اعلام کرد که هیچ برنامه ای تا به امروز برای منتشر کردن این بازی بر روی پلتفرم PC ندارد.

در ادامه میتوانید کامنت راک استار و پاسخ گویی به تعدادی از طرفدارن را مشاهده کنید که در این کامنت ها طرفداران اصرار کرده اند که بازی را برای پلتفرم pc منتشر کنید که راک استار در جواب به این کامنت ها گفته است :


“”ما همچنان بر روی نسخه های x360 , ps3 این بازی کار میکنیم و هیچگونه برنامه و اطلاعات خاصی برای عرضه شدن این بازی بر روی pc نداریم”"

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2013/05/rockstar-comment-on-gta-v-pc-version1.jpg
عکسها :
358504 جند تصویر جدید دیگر نیز از GTA V منشر شد 358518 جند تصویر جدید دیگر نیز از GTA V منشر شد 358505 جند تصویر جدید دیگر نیز از GTA V منشر شد 358510 جند تصویر جدید دیگر نیز از GTA V منشر شد 358503 جند تصویر جدید دیگر نیز از GTA V منشر شد 358520 جند تصویر جدید دیگر نیز از GTA V منشر شد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد