سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

مطالبی عجیب و غیر قابل باور!!!!


 وقتی ویلیام هنری هریسون رئیس جمهور وقت آمریکا برای انجام مراسم سوگند ریاست جمهوری به محل انجام مراسم رفت دچار سرما خوردگی شد و یک ماه بعد از ریاست جمهوریش بر اثر سینه پهلو درگذشت!



  وقتی که یه کارگر ساده راه آهن بنام فینیس گیج در حال کار کردن بادینامیت بود ، ناگهان دینامیت در کنارش منفجر شد و یه میله آهنی یک متری به وزن 900 گرم مستقیما از طریق کاسه چشمش وارد کاسه سرش شد! بطرز اعجاز آمیزی این کارگر زنده ماند(حتی بیهوش هم نشد) و فقط, دید چشم چپش از بین رفت که آن هم بعد از یکی دو سال مرتفع شد. ولی نکته حیرت آور اینکه بر اثر این اتفاق شخصیت این مرد کاملا عوض و از یک مرد کاری و دست و دلباز به مردی تنبل و بخیل تبدیل شد!!!

 

وقتی که یکی از شهروندان دهلی شکوائیه ای بدون امضا برای امپراطور وقت محمد توقلای فرستاد و خودش رو معرفی نکرد ،امپراطور دستور داد که تمام 60000 نفر ساکنین شهر ،شهر رو تخلیه کنند و اونها رو به شهری واقع در 1200 کیلومتری دهلی تبعید کرد!!!

یکی از هنرمندان نقاش برجسته بنام
کورگیو که دستمزد یکی از کارهایش بصورت سکه های برنزی و در یک کیف بزرگ به  او تحویل داده شده بود ،بر اثر حمل این بار سنگین دچار بیماری شد و درگذشت!!!

اگر دو نفر را در دو اتاق جداگانه نگه داری کنید و یکی را دچار کم خوابی و آن یکی را دچار گرسنگی کنید ،شخصی که دچار کم خوابی شده زودتر می میرد!!!

یک مرد یونانی بنام آشیل بر اثر اینکه یک عقاب لاک پشتی را روی سر او انداخت کشته شد. عقابها پرندگان باهوشی هستند و لاک پشتها را از بالا بر روی سنگها می اندازند و پس از شکستن لاک, آنها را می خورند. از آنجایی که این مرد بیچاره کم مو بود، عقاب او را با سنگ اشتباه گرفته بود!!

در 18
اوریل, 1599 مناره های یک کلیسا در آلمان بر اثر صاعقه فرو ریخت .مدتی بعد اعضای کلیسا مبلغی جمع آوری کردند و مناره را بازسازی کردند تا اینکه دوباره صاعقه آن را خراب کرد .بین سالهای 1599 تا 1783 سه مرتبه دیگه این مناره بر اثر صاعقه خراب شد که هر سه بار هم در همان تاریخ 18آوریل بود!!!

در کل تاریخ ثبت شده فقط یک نفر بر اثر برخورد شهاب سنگ کشته شده است و آن آقای
منفردو ستالا بود.

در سال 1949 یک کارگر بیکار بنام جک
ورم در حالی که مشغول پرسه زدن در سواحل میامی بود، بطری پیدا کرد که در اون یه کاغذ بود به این مضمون: برای اینکه بعد از مرگم بین ورثه درگیری پیش نیاید, من تمام ثروتم را به آدم خوش شانسی که این نامه را پیدا کند می بخشم که آن را با وکیل من بری کوهن قسمت کند و این دو وارث کل ارثیه من شوند. نامه بنام دیسی الکساندر و در تاریخ June 20, 1937 امضا شده بود. این نامه تقلبی نبود و آقای ورم وارث بیشتر از 6 میلیون دلار از دارائیهای خانم الکساندر شد!!

در سال 1938 مجله تایم آدولف هیتلر را بعنوان مرد سال دنیا انتخاب کرده بود!!!

در خلال جنگ جهانی اول یک خلبان آلمانی که در صندلی پشتی هواپیمای خود نشسته بود بر اثر تندباد بسیار شدید از هواپیما به بیرون پرت شد و باد او را تا مسافت 3.5 کیلومتر بالا برد ،در حین آنکه خلبان در حال سقوط بود و هواپیما هم سقوط می کرد ،ناگهان بر اثر یک تند باد دیگر خلبان به داخل هواپیمای خود رانده شد و توانست هواپیما را بسلامت به زمین بنشاند!!!

وقتی که یک سگ انگشت
فردیناند ریموند را گاز گرفت ،اون از ترس اینکه چه بلایی ممکن است به سر وی آید با گلوله خودکشی کرد!!!

هنگامی که یک راهب ژاپنی که معتقد بود کیمونوی وی بدشانسی ببار می آورد خواست که کیمونوی خود را آتش بزند ،10000 خانه از خانه های همجوار در آتش سوختند و بالای 100000 نفر هم بر اثر آتش سوزی کشته شدند!!!

در سپتامبر 1989 یکی از کامپیوترهای اداره پلیس فدرال آمریکا دچار اشکال شد و اخطاریه هایی به 41000 نفر از شهروندان پاریسی فرستاد. در این اخطاریه ها این شهروندان به اتهام هایی مثل آدمکشی ،خرید و فروش غیر قانونی مواد مخدر به دادگاه فراخوانده شده بودند.

نظرات 1 + ارسال نظر
hasan hooshmand پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:00 http://1sms9.ir

سلام پستت خیلی عالی بود
خدایی کیف کردم
موضوعاتت هم فوق العاده بود
اگه خواستی من با این موضوع لینک کن:
جک لطیفه و اس ام اس
و با ادرس
1sms9.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد