سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

مصرف پیاز آرامش می آورد


مصرف پیاز به دلیل داشتن ویتامین‌های گروه B موجب آرامش بدن می‌شود.
یک متخصص تغذیه افزود: پیاز به دلیل داشتن ویتامین‌های گروه B آرام‌بخش است و به دلیل داشتن ویتامین‌ C اثر ضد التهابی دارد.
وی گفت: مصرف پیاز برای افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی بسیار مفید است و در افرادی که احتمال بروز بیماری‌های قلبی و عروقی زیاد است مثل سالمندان و میانسالان اگر نصف پیاز را در روز مصرف کنند، ۲۰ تا ۳۰درصد کلسترول بد خون کاهش پیدا می‌کند و کلسترول خوب خون را افزایش می‌دهد.  

 


این متخصص تغذیه افزود: پیاز به دلیل ترکیبات گوگردی که دارا است، می‌تواند از ایجاد سلول‌هایی که با تغییر شکل خود موجب بروز سرطان می‌شوند، جلوگیری کند.

 


وی اضافه کرد: پیاز برای رشد مو مؤثر است. در درمان یبوست، میگرن، چاقی، پروستات، بواسیر، یرقان و ورم گلو، پیاز می‌تواند مفید باشد.

 


وی گفت: پیاز دارای خاصیت ضدالتهابی است و می‌تواند علائم التهاب مثل درد، تورم، آرتروزها و دردهای نواحی مختلف را تسکین دهد.

 


این متخصص تغذیه افزود: آلرژی‌ها، آسم و بیمار‌ی‌های دستگاه تنفسی با مصرف پیاز کاهش پیدا می‌کند. سیر و پیاز هر ۲آنزیم‌‌هایی که التهاب ایجاد می‌کند، را مهار می‌کنند.(سایت سرگرمی هما)

 


وی اضافه کرد: پیاز نیز مانند سیر خاصیت ضدعفونی دارد و قادر است از تجمع پلاکت‌ها جلوگیری کند و در تجزیه فیبرین (لخته خون) دخالت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد