سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

فان پرسی خواهان ماندن رونی در منچستر شد


روبین فان پرسی بازیکن تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس در مصاحبه ای که روز یکشنبه منتشر شد از تمایل خود برای ماندن وین رونی مهاجم این تیم در اولدترافورد در این فصل خبر داد.
این در حالی است که تیم فوتبال چلسی در پی به خدمت گرفتن رونی است ، بازیکنی که تاکنون دو بار تلاش کرده است منچستریونایتد را ترک کند.
اما دیوید مویس سرمربی منچستر یونایتد آشکارا تأکید کرده است رونی فروشی نیست . این در حالی است که فان پرسی می گوید یکی از دلایل آمدنش به اولدترافورد تمایلش برای هم تیمی شدن با وین رونی 27 ساله بوده است.  

فان پرسی در گفتگو با روزنامه سان گف:« همگان خواهان ماندن وین در منچستر هستند و من فکر می کنم خود او نیز همین احساس را دارد.»

فان پرسی گفت:« یکی از دلایلی که سبب پیوستن من به منچستر یونایتد شد بازی کردن در کنار وین بود امیدوارم او در اولدترافورد بماند. او نه تنها گلزن بزرگی است بلکه در سراسر زمین فوتبال قابلیت های بسیاری دارد. او از باخت متنفر است به همین دلیل در یک دقیقه گلزنی می کند و یک دقیقه بعد در کار دفاعی شرکت می کند. او برای هر تیمی یک دارایی محسوب می شود.»

رونی در هیچ یک از دیدارهای دوستانه پیش از آغاز فصل برای منچستر یونایتد بازی نکرده است زیرا در ابتدا با مصدومیت زانو رو به رو بود و هم اکنون از ناحیه شانه مصدوم است.

او این هفته در تلاش برای بهبود و بازگشت به میدان با ذخیره های منچستر یونایتد تمرین کرد اما در بازی روز یکشنبه مقابل ویگان از ترکیب تیم کنار گذاشته شد.

روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس از او برای حضور در دیدار دوستانه مقابل اسکاتلند در هفته آینده دعوت کرده است اما مویس معتقد است رونی آماده بازی نیست.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن،‌ مویس گفت :« هفته گذشته در این باره بسیار با رونی گفتگو کردم. وین از ناحیه شانه مصدوم است و هنوز نتوانسته است با تیم نخست ما تمرین کند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد