سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی
سایت سرگرمی و تفریحی هما

سایت سرگرمی و تفریحی هما

برترین مطالب اینترنتی

چگونه پروفایل فیس بوک خود را پاکسازی کنیم؟


همانطور که تعداد دوستان شما و برنامه های کاربردی مورد استفاده تان در فیس بوک افزایش مییابد ، فید خبری و دیوار(wall)فیس بوک شما به دلیل شلوغی بیش از حد می تواند به افتضاحی بزرگ تبدیل شود. این خوب است که با دوستان خود در ارتباط هستید ، اما اگر شما نمی توانید پست های مفید را از میان تمام پست های احمقانه و بدرد نخور یا دوستان واقعی خود را از میان تمام افراد ناشناخته تشخیص دهید ، زمان آن فرا رسیده که به تمیز کردن پروفایل فیس بوک خود بپردازید.  

 

فیس بوک گزینه های مختلفی برای تنظیم دقیق آنچه که برنامه های کاربردی و کاربران می بینید و یا اینکه در پروفایل فیس بوک خود استفاده می کنند ارائه میکند، اما اگر از تمام تغییرات مطلع نباشید (و فیس بوک اغلب تغییرات مداوم در وب سایتش را دوست دارد) ، شما ممکن است در میان تمام گزینه های موجود احساس سردرگمی کنید. ما دراین مقاله به شما کارآمد ترین راهها را برای استفاده بهتر و داشتن تجربه لذت بخش تر از حساب فیس بوک خود ارائه می کنیم.


اضافی ها را از دسترس فید خبری پنهان کنید.
ساده ترین راه برای کنترل مطالبی که خبرخوان به شما نشان می دهد زدن دکمه ی “مخفی کردن”(“Hide”) برای چیزهایی است که شما نمی خواهید ببینید. فیس بوک از شما خواهد پرسید که آیا می خواهید آن شخص و یا صفحه را مخفی کنید؟ یک بار که شما آن را تایید کنید، دیگر چیزی از آن را دوباره نخواهیددید و به صورت مخفی در خواهند امد.

 

اگر می خواهید برخی از اینگونه مطالب پنهان شده را دوباره به نمایش درآورید، نگران نباشید. هنگامی که چیزی را مخفی می کنید ، فیس بوک به شما با پیام “XXX(فلان مطلب) از خبر خوان شما پنهان شده است. برای مدیریت این مطالب به گزینه های ویرایش بروید ” هشدار میدهد.


حال، با کلیک بر روی گزینه ویرایش شما لیستی از تمام صفحات و افراد پنهان شده را ببینید. در آنجا ، شما می توانید عنوانهای پنهان را به حالا قبلی خود برگردانده،و به تنظیم برخی از گزینه های اضافی مانند مشخص نمودن حداکثر تعداد دوستان نمایش داده شده در فید زنده (Live Feed)خبری بپردازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد